Iris u punom kapacitetu predstavlja integralni informacioni sistem ili ERP (eng. Enterprise Resource Planning) čiji je zadatak da poveže sve sektore poslovanja u jedan integrisan sistem, koji koristi istu bazu podataka i omogućava različitim sektorima da dele informacije i komuniciraju jedan sa drugim. Naš ERP je visoko parametrizovan, poseduje moćan sistem za izveštavanje, omogućuje automatizovano upravljanje poslovnim procesima, savršeno podržava poslovanje koje uključuje više dislociranih poslovnih objekata, što ga sve čini odličnom platformom za razvoj specifičnih kompleksnih softverskih rešenja. Iris je prvi domaći softver koji omogućuje razvoj IS-a bez gotovo imalo programiranja. To je omogućeno primenom teorije Petri mreža na formalan objektno - orijentisani razvoj IS-a što višestruko ubrzava izradu novih programskih funkcionalnosti.
Sadrže najopštije evidencije podataka i jedinstveni su na nivou celog programa. Šifarnici pravnih i fizičkih lica, država, mesta, opština, poreskih stopa...
Robni/materijalni dokumenti koji se odnose na vođenje zaliha (ulazni/izlazni računi, prijemnice, otpremnice, popis...) za jedan ili više lagera, KEP knjiga, kalkulacije, formiranje i štampa izlaznih dokumenata.
Proizvodni radni nalog (po normativu) sa istovremenim razduženjem materijala i zaduženjem (polu) proizvoda kao i fazni radni nalog sa praćenjem izvršenja radnih zadataka po fazama i mašinama sa radnim listama i evidencijom korišćenja mašina.
KEP knjiga, kalkulacije, dnevni pazari, promet kao i veza sa fiskalnim štampačem, KR, KR-1, povratnice, prijemnice, nivelacije, odjave.
Knjige ulaznih/izlaznih (avansnih) računa, izvodi, knjižna pisma, stanje kupaca/dobavljača, dospeća na plaćanje, kartice, IOS-i, krediti, cassa sconto, blagajna, zaloge, ugovori, menice, veza sa elektronskim bankarstvom.
Redovni obračuni po bruto/neto osnovici, bruto/neto bodu i radnom času.Izvoz u HML za vezu sa poreskom upravom, štampa virmana i veza sa elektronskim bankarstvom. Obračun vanobračunskih isplata radnicima i drugim fizičkim licima. M-4 obrazac, PPP obrazac.
Redovna i poreska amortizacija, praćenje osnovnih sredstava po organizacionim jedinicama i lokacijama.
Kontni plan, knjižni nalozi, analitičke kartice konta, bruto bilans, bilans stanja, bilans uspeha, šeme knjiženja.